Bios co robic?

Autor: Rob (mata_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 20:11:45 MET DST

Czesc wszystkim!

Mam PII 266 i plyte Intel 440 LX po zmianie biosa na nowy chodzi wolniej niz
ze
starym oryginalnym biosem do tego w Windows w system pisze mi GenuIntel
Pentium II
kiedys pisal PII 266 i chodzil szybciej?.

O co chodzi z tym GenuIntel i nie wykrywa PII 266 co moge zrobic?

PS.
Wiem ze to wiekowy zestaw ale chce sie jeszcze przemeczyc az stanieja DDR-y
i dopiero cos kupic nowego.
Czy moge jeszcze ten zestaw podkrecic tak zeby pracowal stabilnie i jak to
zrobic?

Pozdrawiam Roman