win98se i wywalajacy rejestr system + prosba

Autor: ArekOsa (arekosa_at_catv.restat1.com.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 20:07:48 MET DST

Przy szybkich prockach i szybkich twardzielach zdarza sie ze po zamknieciu
systemu i ponownym wlaczeniu kompa wywala sie rejestr systemu Windows
(W98SE, WMe). Szczególnie o tym fakcie wiedza posiadacze plyt ABIT BX-133
RAID z szybkim dyskiem podpietym do HighPointa. Microsoft jest swiadomy tego
problemu i udostepnia latke o nazwie "Pakiet Windows IDE Hard Drive Cache -
version 4,10,0,2222" reprezentowana przez plik 273017USA8.EXE. Plik jest
dotepny przez Windows Update a ja potrzebuje zainstalowac go u kolegi ktory
nie ma dostepu do netu. Jak mam to zrobić? Nie udaje mi sie sciagnac tego
pliku na dysk.Prosze szanownych grupowiczow o pomoc!
Pozdrawiam
Arek
P.S. Nie chodzi tutaj o suplement zamykania systemu