Re: teac cdw54e...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 19:04:34 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> Nagrywarki zazwyczaj się grzeja. Ja mam pod nagrywarką drugi napęd CD
> zaraz, który zazwyczaj nie pracuje, a przynajmniej odbiera swoja
> obudowa nieco ciepła nagrywarce (blacha zawsze będzie lepiej zbierała
> energię niż pustka powietrzna).

ja teraz zamierzam dokupic dodatkowy wentylator, kotry bedzie wwiewal
powietrze na spod nagrywarki :) na wszelki wypadek ;)

> Raczej nie. Tzn. moga jesli się zgodzisz, ale praktycznie w takim
> wypadku powinni wymienić na identyczna, a jesli się nie da, to już
> musza się dogadać z Toba.

Heh... bede obstawal przy Teac'u :) A jesli juz to plextor (widzialem u
nich kilka boxow z PX 12x10x40 ;) ).

Chociaz i tak Teac najlepszy :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|