Re: 128 Ram i Winda 98 problems

Autor: Kosiarz (koszni_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 12:37:22 MET

Użytkownik "Hallucinogen" <hallucinogen_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "housik" <housik_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Hi!
> Weź pod uwagę również to ze Windows wyrzuca do swapa nadmiar danych z
> pamięci po to aby było miejsce na kolejne dane. Zainstaluj sobie Cacheman
> 4.1 i w nim możesz skonfigurować sobie zarządzanie pamięcią tak jak chcesz
> w zależności od tego do czego wykorzystujesz kompa.

Yo!
Poza głownym wątkiem: to jest juz nowy Cacheman 4.1? Ja niedawno byłem na
stronie firmowej http://www.outertech.com/ i do pobrania był jedynie v.3.80.
Skąd go mozna szybko zciągnąć?

PS: A tak w/g mnie do windowsy od wersji 98 troche zciemniają i nie
ujawniają faktycznego wykorzystania pliku wymiany, wystarzy porównać dane z
'monitora systemu', 'cachemana' i 'NU'

Kosiarz