Re: Riva czy Voodoo3 dla Durona?

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 03:42:27 MET DST

Guru Radzin w poscie <99intc$fup$2_at_news.tpi.pl>, radzin_at_poczta.fm
naskrobal...
> posiadam Durona 700 i V3 2000 Agp a kumpel D600 i Rive jakas 16MB i
> zauwazylem w wygaszaczu ekranu pt FISH przewage jakis 10 FPS na kozyśc
> Durona 600 czy Riva jest lepsza z tym prockiem od V3 czy moze wygaszacz
> nie jest zbyt dokladnym miernikiem szybkosci??

Powiedz mi jak mozna testowac takim wygaszaczem wydajnosc :))) Odpalcie
sobie kilka gierek, ktore daja mozliwosc zmierzenia FPS, najlepiej
wykorzystujacych kilka API (tzn. D3D i OpenGL - przesadzilem z tym
"kilka":) i wtedy to sobie porownajcie. Np. Quake3, UT czy inne. Na
stronie www.benchmark.pl sa wyniki z roznych aplikacji. A do takiego
Durnia to najlepiej jakis GeForce lub Radeon.

--