Jak to pogodzić? - pytanie lamera

Autor: StefaN (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 00:01:48 MET

Sprzedałem właśnie Płytę Asus P2B z procesorem P III 600, bo za diabła nie
mogłem wywalczyć z nią płynnej, niezawodnej pracy z nastepującymi komponentami:
HDD IBM 7200 30 GB
Matrox Millenium G450
SB Live 1024
Pentagram Omen 56k
Asus x50
Yamaha x8x8x24
skaner Plustek UT12
Np. po włączeniu wtyczki USB (od skanera) w Coolo Edit przy obróbce wav-ów
pojawiały się trzaski. Nagrywarka nie chciała zapisywać przy włączonym UDMA, a
przy wyłączonym dyski znacząco zwalniały. Ekran "zacinał" się (kursor myszy
reagował z opóźnieniem jakby kulka była brudna i często klikałem drugi raz, a
potem ... komp wykonywał dwie operacje) itp. Wnioskuję, że były to jakieś
niezgodności sprzętowe (choć bez ujawnionych konfliktów w Menedźerze urządzeń
Win 98SE), bo np. z grafiką Riva TNT2 16 MB ekran nie "zacinał" się, a z
dźwiekiem Genius 64 (na Vortexie) nie było trzasków przy włączonym do USB
skanerze. Przy czym wszystkie urządzenia są w pełni sprawne, bo testowane na
komputerze kolegi (jakaś płyta MSI+Duron 700) działaja bez zarzutu.
Chcę więc kupić coś nowego (na płytę, procesor i pamięć (188 MB) mam ok. 1700
zł) ale żeby to chodziło zgodnie z pozostałymi komponentami. Co zatem kupić?
Proszę uprzejmie o poradę. Niestety, jestem tylko użytkownikiem (czytaj:
lamerem) i mało mi mówią mocno fachowe określenia. Proszę więc w miarę
przystepnie.
Dzięki z góry.
StefaN - lamer (i tak już zostanie, bo nie mam możliwości zmieniać branży) :-)))