Odp: Jaka drukarka?

Autor: StefaN (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 00:27:23 MET

Użytkownik "Roman Bloch" <rbl_at_kot.com.pl> napisał w wiadomości
> Szukam drukarki z możliwością druku na płytach CD.
> Jakie firmy mają coś takiego w ofercie?
>
> Z góry dziekuje
>
> Roman Bloch

Przepraszam za informację taką "mniej więcej" ale dokładnie nie pamiętam, a
zapisek wcięło. Jest to drukarka Seiko (model, niestety..), sprzedaje ją jakaś
firma w Łodzi i kosztuje to to ok. 1500 zł. Niestety, służy tylko do płyt, nie
da się na niej drukować nic więcej. W dodatku trzeba mieć płyty specjalnie do
nadruku pokryte jakimś lakierem. Też o tym myślałem ale w końcu zrezygnowałem,
bo inwestycja wydała mi sie zbyt duża jak na amatorskie (domowe) wykorzystanie.
Chyba żeby prowadzić jakieś usługi lub sprzedawać oprogramowanie wytwarzając
płyty w niewielkich nakładach.
StefaN