Re: IP Sharer (idealne rozwi±zanie dla SDI) - co to takiego?

Autor: Adam (lamusa_at_poczta.fm)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 00:09:41 MET

> Pada tak samo czêsto ?

Niestety zbyt duzego pozytku z tego nie ma
juz lepiej kupic komp na jakims starym pentium (komputer to za duzo
powiedziane :))
wystarczy procek+plyta+obudowa+fdd
i postawic na tym freesco czy polopiryne
i hula
U mnie bez problemu dzielimy sdi na 5 komputerow od 3 mies. 24h/dobe
 i jak dotad bez problemow .
czego nie moze powiedziec konkurencyjna :) siec w obok bloku na wlasnie
takim routerze (Asmax)
pieprzy im sie to co tydzien :)

--
Pozdrawiam