Re: Skanowanie negatywów

Autor: Krionix (krionix_at__no_spam_!_poland.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 23:55:50 MET

Użytkownik Pilnik <teeteem_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99j4ei$jg5$1_at_news.tpi.pl...
> Cześć.
> Czy na zwykłym skanerze np HP 3400C, można skanować negatywy
fotograficzne?
> Jeśli tak to na jakim programie je potem obrabiać, żeby dobrze wyszły?
> Proszę o wskazówki jak ustawić, bo moje próby z Paint Shop Pro skończyły
się
> żałośnie...

NIE! zeskanujesz dobrze negatywow - moj kuzyn zajmoje sie zdjeciami (robi do
gazet katalogow itp) nawet te przystawki do wg niego shit. Da sie ale
bbbbbaardzooo amatorsko, ale trzeba miec przystawke