problemy ze spiritem w me (inne niz w postach powyzej)

Autor: zwora (zwora_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 23:23:19 MET

Witam

mam maly problem, po zainstalowaniu win me (odchudzony z media playera i
active desktop przez 98lite) nie moge zainstalowac modemu spirit. Sterowniki
probowalen rozne - z plytki dostarczonej z modemem, 3 rozne wersje
zciagniete z inetu i na kazdych to samo: w menedzerze urzadzen wszysko niby
ok, ale przy probie otwarcia okna wlasciwosci modemu wyskakuje okienko:
"Failed to call EnumPropPages in modemui.dll". Juz probowalem zmieniac ta
biblioteke na wersje z 98, ale nic to nie dalo. Dziwi mnie troche fakt, ze
modem nie ma przyporzadkowanego zadnego przerwania.

Tomek
zwora_at_polbox.com

PS. Prosze o pomoc - a nie o "zlote mysli" w stylu : zainstaluj 9X