Re: Teac-540E + Teac-W58E

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 23:00:49 MET

Guru Witek w poscie <3abcf6a4$1_at_news.astercity.net>,
m.witkowski_at_acn.waw.pl naskrobal...
> Mam tez cd-rom (540e bios 3.0a) i nagrywarke teaca (w58e) na jednej tasmie i
> wszystko o.k -no ale inna plyte
> Mysle ze to wina np. Biosu do plyty glownej...

Dotychczas olewalem zasade ze slave w srodku tasmy, a master na koncu.
Bylo mi lepiej w kompie wszystko umiejscowic. I dotychczas wszystko szlo
jak podpinalem na odwrot. Do dzis :))) Tak wiec juz jest okey, a wina
tkwila w moim montazu tego. Czlowiek uczy sie na bledach :)

A co do biosu to nowszego nie ma od roku :)

Aha, skoro masz taki sam sprzet (prawie) i na dodatek z biosem 3.0A, to
spytam czy warto upgrejdowac ? Podobno jest problem z przegrywaniem 8x w
locie plytek audio na 1.0A ? Co ciebie sklonilo do upgrejdu ?

--