Soltek 75KAV i AC97

Autor: Marek Augustyn (maug_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 14:16:38 MET

Cześć!

Czy działa wam (użytkownikom wymienionej płyty) emulacja Sound Blastera? U
mnie (Windows ME) nie widać go w Device Manager (tylko VIA AC'97 Audio
Controller i Gameport Joystick; a mam Sound Blastera i MPU-401 włączone w
biosie), no i programy wykorzystujące inne systemy niż DirectSound nie
chodzą (np. Unreal Tournament, Fallout Tactics). Sterowniki do AC'97 -
v.120a.
Nie byłoby problemu, gdyby działała moja stara karta muz. Diamond Sonic
Impact 90 (Vortex 1), ale się gryzie z płytą - najczęściej przy odtwarzaniu
filmów następuje nagły zwis. Może komuś działa taki zestaw?

Jeszcze jedno: czy ktoś się orientuje co to takiego ten PC Alert, o którym
instrukcja płyty mówi, że umożliwia regulację obrotów wiatraka na
procesorze?

Zdrówko,
August.