SPDIF w SB Live 1024 i Coaxial

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 11:27:14 MET

mam pytanko związane z ww wyjściem. jestem szczęśliwym posiadaczem SB Live i
aktualnie podpięte mam do niego 2 pary głośników, tak aby mieć to kwadro.
jednak trochę mi mało i chciałbym podpiąć do tego jakiś wzmacniacz z Dolby
Digital. Z tego co się orientuję (mam dostęp do amplitunera Sony 445 ) to we
wzmacniaczach zanjdują się wejście cyfrowe Coaxial. Pytanie jest takie czy
jest kabelek, który łączy wyjście SPDIF z tym wejściem. A może to inne nazwy
tego samego wejścia? nie orientuję się.
Dzięki za ew pomoc.

Pozdrawiam. Seba