KT7A+1Ghz vs. Wentylator vs Temperatura

Autor: Jop (jop_at_hot.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 10:56:13 MET

Witam
Właśnie kupiłem sobie KT7A i TH 1Ghz.Niestety Płyta abitka ma tą jedną wadą
że rezystory są blisko proca i niemożliwe jest zainstalowanie żadnych
orbów(myślałem tu o 2 wiatrakowym SuperOrbie)... no chyba że pobawię się
pilnikiem ;). Tymczasowo mam jakiś radiator no name i choć wygląda dość
solidnie to przy pełnym obciążeniu proca jego teperatura sięga 62c(!) co
mnie co nieco niepokoi - inna sprawa że dzieje się to przy 1370Mhz(bez
zwiększanioa napięcia), ale aż żal procka, bo do czasu nagrzania i na 1466
pracuje bez problemów. i tu pytanie - czy nie moglibyście polecić jakiś
proców które pasowałyby do KT7? Ja wiem że najlepsze by były alfy ale są one
w Polsce nie do dostania, a w hurtowniach jest sam chłam....
Z góry dzięki
Marek