tuner Pixel View TV PAK + OSD

Autor: Alexx (hubert22_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 09:42:11 MET

Kupilem ostatnio tuner Pixel View TV PAK z kamera i mam problem z trybem
OSD. W oryginalnym sofcie nie chce mi to dzialac. Opcja jest wlaczona w
ustawieniach a i tak nie wyswietla na ekranie tego wskaznika. Jest to
uciazliwe gdy mam obraz na pelnym ekranie, bo nigdy nie wiem czy mi sie
teraz rozjasni obraz czy np. zmieni nasycenie. Po prostu mi tego nie
wyswietla.
Grafika to Riva M64 32. Z gory dzieki za pomoc.