Re: Drukowanie na folii.

Autor: Leszek Marek (neroniusz_at_poczta.fm)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 01:44:22 MET

Ja mam Brothera HL-1030 i używam zwykłych polskich folii do ksero, takich po
45gr.
Podstawa moim zdaniem to by były albo do ksero albo do lasera...
Ten sam proceder uprawiałem na Panasonic KX-6500.

Użytkownik "Sławomir Kulesza" <colage_at_phys.uni.torun.pl> napisał w
wiadomości news:3AB9FED8.61D99CB9_at_phys.uni.torun.pl...