Spece Help!

Autor: tojad (tojad_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 19:33:05 MET

Witam,
Myslalem, ze 10 lat grzebania w komputerach czegos mnie nauczylo, ale chyba
jaki glupi sie urodzilem, taki glupi zejde.
Do rzeczy, czyli problem, ktory mnie przerosl:
PIII 600, 256 RAM, Abit BEII (nie Raid) z kontrolerem UDMA 66, 2 X HD
Seagate, nagrywarka Yamaha 8/8/24, SB Live 1024 i
grafika : Asus 3800 (TNT2 Ultra).
Po wymianie grafiki na Prolink GTS2 32 DDR monitor nie dostaje sygnalu wideo
z grafiki.
Dodam, ze na innym sprzecie nie ma tego problemu z ta karta.
Dodam 2 : raz na 100 razy monitor dostaje sygnal z nowej grafiki ( na
Asus'ie wszystko jest OK).
I badz tu madry.
Czekam na help'a i pozdrawiam
tojad