grafika: 64 czy 32 MB ?

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 18:09:39 MET

Wiem, ze moj dylemat nie jest wielce porywajacy... ale kupuje wlasnie
karte graficzna (bo mi poprzednia padla niestety). Zdecydowalem sie na
Geforce 2 GTS w wydaniu pixelozy :) ... moj dylemat to czy kupic wersje
z pamiecia 32 MB DDR (720 zl) czy 64 MB DDR (910 zl). Czy zalety 64 MB
ujawniaja sie tylko w grach 3D na wysokich rozdzielczosciach?...
Rady (czyms podparte, bo dla samego szpanu nie chce wydawac 200 zl
wiecej) mile widziane....

wp