Re: Teac 8x8x32 a robienie czegokolwiek w trakcie nagrywania.

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 17:29:01 MET

Robert Drozd <rdrozd_at_yes.iq.pl> napisal(a):

>Czy jesli kupie osemke, ktora Burnproof'a nie ma (a bufor tylko 1.2MB),
>to czy bede mogl podczas nagrywania cos na komputerze robic (poczta,
>internet, sciaganie plikow w tle) bez obawy o spalenie plyty?

Tak, ponieważ nie są to czynności, które
pożerałyby całe zasoby systemu.

>(Mam Cel566, 256MB ram, dysk IBM ale jako udma33, Windows 2000)

Ja co prawda wypalam na W54E, ale mogę robić w zasadzie
prawie wszystko - nawet grać. Procek 400_at_500 i dyski 7200 na
UDMA66, Win98 SE.
Generalnie najważniejsze jest, aby nie dopuścić do systuacji podczas nagrywania, gdy
dysk zaczyna długo "rzęzić" przy wczytywaniu danych do jakiś innych aplikacji, bo wtedy
ujrzysz szybko bufor underrun.
Z moich obserwacji wynika, że znacznie mniej groźne jest obciążenie procesora.
I tak np. w tle renderuje sie obrazek i wypala się płytka - obciążenie procesora 100%.
W tym momencie włączasz WinAmp'a i oprócz tego, że długo się wczytuje, nic złego
się nie dzieje. MP3 odtwarza się normalnie, nagrywarka dalej wypala.
(tylko grafika wolniej się liczy :-) Wydaje mi się, że programy
do nagrywania mają rozsądne minimum jeśli chodzi o priorytet zadań.

Xaltuton