Re: Jaki monitor 17" do 1800zł?

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 17:28:16 MET

Dawid Grzywa <dyvid_at_zbymar.tarnow.pl> wrote:
> Jak w temacie. Z płaskim kineskopem.

Chyba powinienes napisac w jakiej rozdzielczosci chcesz pracowac
i do jakich celow glownie uzywac... no ale zupelnie ogolnie mowiac,
to ja mam NEC-a Multisync 750 (bardzo dobry obraz i nieprawdopodobna
liczba mozliwych regulacji tegoz). Gdyby w sklepie (kiedy kupowalem)
byly iiyamy, to bym kupil wlasnie iiyama 17" (bodaj AH702 - w kazdym razie
na "najdroza" 170tka) - ma bardzo dobry obraz i znakomite parametry
odswiezania. Tak czy owak - warto miec mozliwosc wymiany danego
egzemplarza, gdyby geometria obrazu sie okazala skopana.

wp