Re: najszybszy Procesor do Abit BP6

Autor: Roger (roger7_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 16:15:28 MET

> Ale nam chodzilo o to, ze: Roger uparcie twierdzil, ze dla duala
> potrzeba n370 + przerobka tychze + odp. p3, a ja twierdzilem (i
> twierdze), ze to samo mozna osiagnac przerabiajac plyte; zostaje tylko
> problem odp. p3.. A RusH sie chce podjac takiej przerobki plyty :))

Sam pozniej przyznalem, ze byc moze rzeczywiscie wystarczy odpowiednio
przerobic sama plyte BP6, aby uzyskac duala na PIII - ja o tym nie slyszalem
i nigdzie nie wyczytalem.
Zeby przerobic plyte PPGA do pracy z procesorami FCPGA oczywiscie spokojnie
mozna.
Tu mozna poczytac:
http://www.fachman.pl/servis.cgi?dzial=hardware&subdzial=mainboards&art=prze
robkappga-fcpga

Natomiast chodzi mi o to, ze stosujac przejsciowki NEO (jesli ktos sie na
nie zdecyduje),
wymagana jest jeszcze pewna modyfikacja do pracy w dualu

--
Roger