Re: plyta ASUS P2B i procesory

Autor: BuBu (bubuu_at_go2.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 15:45:04 MET

On Fri, 23 Mar 2001 13:41:17 GMT, "Wojciech Chmielewski"
<chmielewskiw_at_poland.com> wrote:

>Gdybys sie troche wysilil to bys sobie popatrzyl, ze:

patrzec sobie mozna - praktyka to inny temat

>PIII 600 MHz to nie jest najmocniejszy procek, mozesz sobie ustawic za
>pomoca jumperow 8x100MHz=800MHz, ale... 100MHz to nie wszystko, w zaleznosci
>od wersji P2B mozesz sobie ustawic nawet 133MHz, albo na niektorych
>150MHz(!), co po przemnozeniu daje jasne wyniki.
>
>Poza tym procesory nie musza byc na SLOT1, wystarczy kupic przejsciowke na
>FCPGA.
>
>Pozdrawiam,
>Wojtek
zgadzam sie - poniewaz sam mam na tej plycie PIII600 i dziala OK , na
stronie taki maxymalny zalecaja wiec taki polecilem. Oczywiscie ze
mozna krecic wyzej - nie sprawdzalem.

Zreszta teoria a praktyka to czasami dwie rozne sprawy. Nie neguje
tego co napisales ale tez nie potwierdzam bo nie praktykowalem.

Pozdrawiam - Janusz