Re: Download managery - jakie?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:36:09 MET

> Spodziewam się reakcji w stylu: łał, ale to fajne, dlaczego nie znałem tego
> wcześniej, ale czad, do domy, wszelkie GS, GR, DA, Go!zille ;-)

Dokladnie tak jest. FlashGet mnie mile zaskoczyl. ;-)
Moze nie az tak, abym definitytwnie powiedzial - GR cz DA do domu,
bo sa dobre, ale GetRight jest znacznie wolniejszy. DownloadAccelerator
jest nie mniej szybki niz FlashGet, ale FlashGet jest polaczeniem tego, co
dawaly mi razem GR i DA. Posiada predkosc DownloadAcceleratora
i wieksza niezawodnosc w lapaniu lin, ponawianiu polaczen, ect ( utrzymana
przynajmniej na poziomie GetRight'a). W GR lubilem tez to, ze jest po
polskawemu (latwiej panowac nad pewnymi drobiazgami programu) choc
wiem, ze dla niektorych PL jest wrecz denerwujace (zawsze mozna pozostac
przy oryginalnym ENG). FlashGet ma wiec tez mozliwosc PL'owania ;-)
Ogolnie z sentymentu DA i GR zostaje na HDD, ale leca z autostrtu na
rzecz FlashGet'a.

Polecam...

JeRRy