Re: Teac 8x8x32 a robienie czegokolwiek w trakcie nagrywania.

Autor: Trev (trev1_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:00:28 MET

Użytkownik Robert Drozd <rdrozd_at_yes.iq.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:btambts92mc06ot0cg9aoejr8dnto4prgv_at_4ax.com...

> Zastanawiam sie nad kupnem Teac'a 8/8/32 lub modelu 12/10/32 (z
> Burnproofem)
>
> Czy jesli kupie osemke, ktora Burnproof'a nie ma (a bufor tylko 1.2MB),
> to czy bede mogl podczas nagrywania cos na komputerze robic (poczta,
> internet, sciaganie plikow w tle) bez obawy o spalenie plyty?
> (Mam Cel566, 256MB ram, dysk IBM ale jako udma33, Windows 2000)

Mam w domu teac'a 8/8/32 i celka 413 jesli wypalam cos z dysku to generalnie
nie ma problemu. Tylko jesli smaze cd-copy on the fly to komputer mi zamiera
(ok 80% CPU). Ale po za tym jak ustawiam sobie duzy bufor w pamieci RAM to
jest niezle (z twoja maszyna tym bardziej) Choc DivX'ow ani DVD raczej bym
podczas wypalania nie probowal ogladac :)))

T.