Re: Stale lacze przez huba

Autor: Sir Peter (voodas_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:03:51 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol

> Hi,
>
> Na hubie???
Tak

> Na obu czy na jednym?
W sumie to na kilku tylko wszystkie sa polaczone przez drugiego huba.
Natomiast do pierwszego huba podlaczony jest serwer ( niby oczywiste ale
zawsze warto wspomniec )

> Swoją drogą łącze 512 kbps to tylko 50 KB/s, więc osiągnięcie transferu
> 10 KB/s na jeden komputer to już jest sukces spory...
A jesli tylko w danej chwili tylko jeden uzytkownik korzysta z internetu?Tez
bedzie taki maly transfer ?
Widzialem takze jak dziala SDI z 5 uzytkownikami Jesli tylko jeden korzysta
to wyciska ma maksa.
Pozdrawiam