Odp: DMA problem

Autor: Wonderwall (wonderwall1_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 13:46:45 MET

> Ten plextorek ma problemy z DMA. Zeby je ominac musisz zalozyc zworke na 2
> piny (zarezerwowane) po lewej stronie nagrywary. Ja mam ten sprzet, wiec
> wiem o czym mowie. Wiem, ze u niektorych pomaga zalozenie tej zworki (u
mnie
> nie pomoglo), ale ja mam problem zwiazany raczej z plyta glowna (na VIA).
> Jak tez masz VIA - zainstalub 4 in 1 (bo nie masz, inaczej we
wlasciwosciach
> urzadzenia nie byloby okienka DMA).

sorry ze na priva ale jestem bliski wyw . tej nagrywarki na bruk ;-)
moiwsz o problemach tej nagrywarki z DMA, ale moj problem dotyczy DVD.
Windows automatycznie haczy DMA dla Plextora natomiast nie mozna wlaczyc DMA
dla drugiego urzadzenia czyli czytnika DVD...

BTW czy oprocz nagrywarki masz jeszcze jakies DVD albo CD-Rom?