GeForce2MX a jakość DivX (dot. DirectX)

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 11:30:52 MET

Mowcie sobie co chcecie (na przyklad ze DX8 jest dobry ale trzeba miec dobry
sprzet i tak dalej...) to co chce wam opowiedziec to tylko moje
doświadczenia i efekt walki z jakością DivX'a.
Mam Durona 800 na płycie Abita, 128 Ramu i grafike GeForce 2MX Leadteka.
Sprzet chyba nienajgorszy. Przez ostatni tydzien kombinowalm co tu zrobić
żeby mi ładnie rozmywało pixelki przy ogladaniu DivXów. Byłem już
zdesperowany, przetestowałem wszystkie najnowsze detonatory nvidii i różne
ustawienia Direct Drawa i takie tam... Nabrałem już przekonania że geforce
nvidii poprostu jest do kitu i nie radzi sobie z rozmywaniem (na ekranie
robila mi sie pixeloza straszna czasem).
W końcu po przeczytaniu kilku postów z newsów zdecydowalem sie
przeinstalować winde ale tym razem dodając do niej DirectX 7.0a zamiast
DirectX 8.0. I co? POMOGŁO!!!! serio - nie żartuję. Teraz rozmywa
ładniutko - nie mam już żadnych zastrzerzeń co do jakości filmów.
To tyle. Jeśli miał ktoś podobne problemy to radzę spróbować DX7. Może wam
też uzdrowi grafikę.
Pozdrawiam
Segoy