Re: Płyta Elpina MB-586VX7 (chipset VXpro+) - parę pytań

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 10:26:10 MET

> Stawiam na marketing. Czymś trzeba się wyróżniać - jeżeli nie jakością,
> to oryginalnością.

W sumie troszkę szkoda, że płyty PC Chips są w sumie przeważnie dość
badziewnie wykonane. Szkoda, bo technicznie są ciekawe. Zawsze oferowały
całą różnorodność chipsetów i rozwiązań (od tradycyjnych po maksymalnie
zintegrowane). gdyby były też lepszej jakości, to każdy mógłby bez ryzyka
wybrać cos fajnego dla siebie. Ja na przykład lubię mieć
TO-CZEGO-NIE-MA-NIKT. Zawsze lubiłem niestandardowe procesory (przez
większość czasu używałem Cyrixa, chociaż teraz mam Athlona), czy egzotyczne
chipsety.
pozdrawiam
Krzysiek