Re: Problem z chlodzeniem ...

Autor: Piotr Biela (piotrb_at_bielbit.com.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 10:14:00 MET

Radoslaw Sokol napisał(a):

> a) spróbuj tak upiąć, rozdzielić i ułożyć kable, aby w środku
> obudowy było praktycznie pusto

jest bardzo pusto ...

> b) Orby ładnie wyglądają, ale skuteczne nie są -- poczytaj archiwum
> grup pl.comp.pecet i amd3dnow szukając informacji na temat skutecz-
> niejszych zestawów radiator-wiatrak; ewentualnie możesz podkręcić
> wiatrak Orba na 17 V, ale nie wiem, jak długo on takie coś zniesie

jak widac kolejny raz reklama okazala sie skuteczniejsza od zdrowego
rozsadku - w moim przypadku oczywiscie :)

> c) sprawdź, czy wiatrak zasilacza _wydmuchuje_ powietrze z obudowy

wydmuchuje - aczkolwiek cokolwiek dychawicznie - wymienie go na
mocniejszy

> d) ewentualnie możesz dołożyć jakiś wiatrak na przodzie obudowy
> wdmuchujący zimne powietrze z zewnątrz, ale po opróżnieniu wnętrza
> z kabli raczej wpływ takiego wiatraka będzie symboliczny

mysle, ze tak tez zrobie ...

BTW - czy te 57C przy pzretaktowanym na 6x133(1.7V) to rzeczywiscie
spora (czyt. niebezpiecznie duza) temperatura???

dzieki i pozdrawiam Piotek