Re: Pentium 166 vs AMD K5 PR166 vs Cyrix 686 PR166

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 09:47:05 MET

In article <3ABAFAA6.C949957C_at_iname.com> Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> writes:
>From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
>Subject: Re: Pentium 166 vs AMD K5 PR166 vs Cyrix 686 PR166
>Date: Fri, 23 Mar 2001 08:26:30 +0100
>Hi,

>Właśnie nie wyobrażam sobie wykorzystania tworzonych nim specjalistycznych
>aplikacji bazodanowych w domu, a problemy z kompatybilnością dotykają głównie
>użytkowników domowych...

Czy mam rozumiec, ze zakladasz iz firmy nie kupowaly komputerow z
procesorami AMD skoro problemy "dotykaja glownie uzytkownikow domowych" ?
W firmach przez dlugi czas krolowaly aplikacje stworzone pod Clipper'em czy
to Summer 87 czy tez 5.
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com