Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Krzysztof Nowak (nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 08:34:21 MET

> no to NIE jestes stary intelowiec ;-))) ja zminilem amd na intela :)

Moze nie. Intela 166mmx mialem prawie 2 lata z karta virge gx. Nie chodzilo
to zle tylko moj ulubiony nascar byl troche za wolny. Potem zmienilem na
niecaly rok czasu na amd k6-2 400. Coz bylo troche lepiej, ale to jeszcze
nie to (ach ten nascar 3). A w pazdzierniku zmienilem za namowa kolegi na
d600 na abicie kt7, bo potrzebowalem czegos na czym gp3 bedzie w miare
przyzwoicie chodzilo. Nie mam na co narzekac bo nie robie nic specjalnego na
kompie (jedyna wada mojego obecnego sprzetu to ta ze nie moge zagrac w
lotusa 3) i musze powiedziec ze dla mnie amd i intel to dwie dobre firmy.
Gdyby w tym czasie w ktorym kupowalem durnia celeron byl na tym samym
poziomie cenowym to bym sie zastanowil co wybrac, a tak uleglem silnym
argumentom mojego kolegi i musze przyznac ze nie zaluje.

--
						Krzysztof Nowak
						nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl