Re: Czy warto upgrade?

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 08:31:11 MET

Użytkownik witek <witek_at_freemail.absa.co.za> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ab7cc94_1_at_batman.vip-za.com...
> Witam grupowiczow.
> Mam obecnie AMD K6-2 400 czy warto
> zmienic na lepszy procesor , jak tak to co proponujecie do domowego
> uzytku-internet,
> czy lepiej dokupic pamiec .
> Obecnie mam 128 + 64 pamieci ,10 Gb hdd,
> 4Mb ram VGA karte.
> Uwagi i sugestie mile widziane
> Pozdrowiena
> Witek

Pedro wita.

Jeżeli pada słowo Internet, a jesteś szczęśliwym posiadaczem stałego łącza,
to zacznij od duuuużego dysku. reszta może kilka miesięcy poczekać.
Ja nie cały rok temu kupiłem HDD 30 GB. Po poł roku zrobiło się na nim do
tego stopnia ciasno( dzielę go poł na pół z synem), że kolejnym zakupem
stała się nagrywarka. To jest dobre do archiwizacji (zresztą nie tylko, bo
nie muszę chłopakowi dawać kieszonkowego :)), ale mało wygodne w codziennym
użytkowaniu. Planuję kupić kolejny dysk i to wcale nie musi być szybki -
byle duży.
Pamięci masz dość - zresztą płyty pod K2 zwykle keszowały tylko 64 MB Ramu,
więc wszystko co ponad to, nie przespieszało specjalnie systemu.

Jeżeli zaś stawiasz na giercowanie, zacznij od grafiki - i wcale nie musi
być specjalnie wyrafinowana, bo i tak procesor nie nadąży w dostarczaniu jej
danych do dalszej obróbki.

Zresztą co tu dywagować, skoro nie wiem ile masz kasy na modernizację?

I to byłoby na tyle.