JAKI KUPIC MONITOR 19" ??

Autor: Dr.Evil (rav4_at_poland.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 01:05:45 MET

Jak w temacie = powinienem z przyczyn różnych ograniczyć się do firm SONY,
SAMSUNG i ELSA - w zw,. z tym pytanie czy E 400, czy G 400 (Sony) czy
różnica między nimi jest warta ceny, czy 900 IFT czy 900 NF Samsung (czy
różnica jest warta ceny)

Najlepsza ponoć jest ELSA Ecomo 530 - czy ktoś ma, zna....?? .

Czy ktoś mógłby mi cos podpowiedzieć cos na temat porównywalności w/w
monitorów ??

Czy ktoś z uzytkowników w/w ma może jakieś cenne uwagi ??

Jestem w stanie pogodzić się z drutami w Trinitronach - trudno ;)

Serdeczne dzięki za opinie,

P.