Jaja z siecia w windows - tego jeszcze nie bylo!

Autor: Maciej Mikler (BOMBER) (macius_at_core.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 22:35:33 MET

Nie no takich jaj to ja jeszcze nie widzialem. Siec dziala super,
wszystko sobie chula po tcp/ip pinguje sie, internet chodzi po sieci, z
jednego komputera widze inne w sieci i moge ssac z nich co tam jest
udostpnione. Natomiast z drugiego po kliknieciu na cala siec pisze mi ze
nie moge przegladac sieci...ale jak juz dam wyszukaj kompa w sieci to
znajduje te inne i widzi to co jest udostepnione i moge to
sciagac...ale nie moge wejsc przez otocznie sieciowe - cala siec
Czemu?!!?!?. WIndows jest ME i jest to chyba najbardziej dziwna rzecz
jaka sie dzieje, jak ktos ma pomysly jak sprawic zeby otoczenie sieciowe
zaczelo widziec normalnie siec to prosze. Tak to wszystko dziala - siec
dziala.... komunikacja w obie strony tez i przesylanie plikow,
udostpenianie. W innych kompach otoczenie sieciowe sie otwieraz bez
zarzutow

Maciek