Riva TNT2 M64 Tv-Out

Autor: Paweł Szalchta (sacrum_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 19:36:41 MET

Kupiłem staremu do pracy karte Riva TNT2 M64 Tv-Out i mam problem.On
potrzebuje jej do jakis demonstracji.Musi poscic wszystko na
telewizor.Jednak gdy t zrobi obraz na monitorze znika a pojawia sie na
tv.Dzwonilem do serwisu i powiedzieli mi ze ta karta nie potrafi dawac
obrazu na tv i monitor.Podobno istnieja jakies nakladki ktore klonuja obraz
umozliwiajac ogladanie go na obu nosnikach.Gdzie je mozna
znalezc.Pilne.Dzieki