Re: Nagrywarka SM-308 CD-RW 8x4x32x+DVD 8x

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 15:41:42 MET

Hi,

Kobold wrote:

> Co sadzicie o tego typu urzadzeniach?

Ja osobiście uważam, że łączenie funkcji nagrywarki i odtwarzacza nie
ma sensu, bo mechanizm nagrywający jest tak delikatny, że przy czytaniu
napędem powiedzmy 10 płyt dziennie raczej nie ma szans wytrzymać wiele
więcej, niż producent daje gwarancji.

> Czy warto kupic taki kombajn?

Bardziej opłaca się kupić osobno nagrywarkę 4x4x np. Teaca, a osobno
odtwarzacz, niekoniecznie DVD (chyba, że koniecznie chcesz mieć DVD,
ale IMHO takie napędy mają bardzo małe zastosowanie -- już lepiej filmy
w DivXie oglądać na monitorze niż z DVD).

Nagrywarka wtedy popracuje powiedzmy te pięć lat (jeśli nie trafisz na
felerny egzemplarz, ale Teacom się to bardzo rzadko zdarza), a napęd
nawet jeśli za dwa lata padnie, to nie jest to zabójczy wydatek.

> Czy sa klopoty w eksploatacji?

Nie. Są za to kłopoty po skończeniu się okresu gwarancji często :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |