Re: kasowanie plikow na CD-RW

Autor: Jędrek (jndrk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 14:52:35 MET

Użytkownik "Jazz" <work_at_jazz.prv.pl> napisał w wiadomości

> DirectCD jest programem Adapteca, a firma kolegi kupuje Nero. Wobec tego
> najlepszym wyborem będzie InCD. Instalowanie kilku pakietów do nagrywania
> różnych firm może powodować konflikty. A po drugie jak masz licencję na
Nero
> to InCD jest free.
>
> Jazz

Dzieki za pomoc.
Okazalo sie, ze na plytce z WinOnCD jest Adaptec DirectCD. Zainstalowałem i
działa.
Ale bede mial w niedalekiej przyszlosci Nero.
Czy te plytki czytane i zapisywane pod Adaptekiem beda czytane pod InCD ?
Czy trzeba je od nowa formatowac, zapisywac itp. ? A moze ktorys z nich jest
lepszy ?
W DirectCD mam np. kompresje a w InCD ?

Jedrek