Re: Laptop Compaq Armada 1540D

Autor: Sławomir Kulesza (colage_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 14:25:41 MET

"Janusz Wiśniewski" wrote:

> W jaki sposób można zmienić wielkość obrazu na wyświetlaczu laptopa
> Compaq Armada 1540D (nie chodzi o rozdzielczość tylko o szerokość
> i wysokość obrazu na wyświetlaczu).

Kiedy sie tym bawilem (Armada 1560D), to wlasnie poprzez zmiane rozdzielczosci
mozna bylo uzyskiwac zmiany wypelnienia ekranu obrazem. Nic innego do glowy mi
nie przychodzi.

> Niestety nie mam do tego komputera żadnych driverów ani instrukcji, toteż
> przy okazji
> byłbym bardzo wdzięczny za namiary pozwalajšce na uzyskanie takowych, bšdź
> ewentulanie podesłanie co nieco na priva.

www.compaq.com? Jest tam mnostwo driverow oraz narzedzi do diagnostyki i
konfiguracji (IMHO Compaq to jedna z bardziej dbalych o swojego klienta firm,
przynajmniej jesli chodzi o wsparcie techniczne).
Pozdrawiam
S.