asus A7V i ATA100

Autor: shark (shark_at_cnt.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 14:20:43 MET

jest kwestia... ja juz nie wiem co robic, poniewaz nie tylko ja mam
problem z asusem A7V i kontrolerem ATA100 (promise).

otoz gdy podlacze dysk (66 badz 100) pod ata100 i przy jakiejkolwiek
operacji na dysku, komputer najzwyczajniej sie wiesza i juz mnie zaczyna
to wszystko denerwowac.

nie wiem, moze to spowodowane jest tym, ze stoi wszystko pod winME,
moze to jest powod? prosze, niech wypowiedza sie osoby, ktore cos wiedza
na ten temat i mialy z takim problemem doczynienia.

--
Greetings,
shark (shark_at_cnt.pl)