Re: DivX i dziwny problem !

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 12:11:17 MET

Użytkownik Łukasz Wójtowicz <lukasznews_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99ald4$nl$1_at_news.tpi.pl...
[...]
> ( ale sek w tym ze jak odinstaluje divxalpha to we flasku nie ma opcji
> kompresji do mp3 !!!)
> czy ktos wie co sie dzieje? ew. co zainstalowac zeby bylo to mp3 ?
> lukasz

Instalator codeckow divx 3.11 alpha instaluje rowniez codeck mp3, a
konkretnie zhackowany przez Radium codeck Fraunhoffera IIS Layer-3
Proffesional (albo jakos tak) w wersji 1.2.0.63 (albo jakos tak). Tego
codecka uzywa ten twoj Flask (nie wiem co to za shit - normalni ludzie
kompresuja mp3-ki Audioactivem albo ew. Audiograbberem wykorzystujacym
codeck Radiuma). W zwiazku z tym przy odinstalowywaniu codeckow divxa
usuwany jest rowniez z systemu codeck radiuma... ufff...
Mozesz sobie go zainstalowac osobno - sciagnac z sieci, albo zainstalowac
audioactiva zhackowanego przez radiuma... ale pamietaj ze to nielegalne, jak
zresztą używanie codeckow divx w wersji 3.xx, ktore lamią prawa autorskie
Microsoftu... a tak w ogole to masz legalnego windowsa zainstalowanego?
hmm.. czekaj czekaj... juz pisze donos... ;-)
hehe
pozdrawiam
Segoy