Re: AMD Duron 800@1000

Autor: Michał Wiśniewski (miwis_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 11:29:22 MET

Użytkownik "mizs" <dedeusz_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Qrcze, jak obnizyles mu mnoznik? U mnie cos nie chce ruszyc po obnizeniu
> mnoznika switchami na plycie :<
> Teraz chodzi sobie na 900 (9x100). Co to wg. Ciebie znaczy za cieplo? Ja
mam
> napiecie 1.85 a nawet przez jakis czas mialem 1.95 :> i temperatura
> dochodzila do 60-61 stopni.
> Plyte i procek mam identyczne.

Po zamalowaniu mostkow - bez problemu ruszyl na 6. Na 6.5 wychodzi gorzej i
winda sie wiesza.
Za cieplo czytaj: mam kiepski (i do tego glosny) wiatrak i na 1.7 wg. BIOSu
jeszcze było ok (przy tescie pakowania zipem 2x700MB filmow) tzn. 56-57
stopni, przy wyzszym napieciu winda zamierala.
Poza tym zmienilem pamieci na jakies PQI czy cos takiego - wczesniej mialem
dwie rozne SpecTeka i jakas inna i max to 6x138.
Oprocz tego jak go mocniej przykrece to wywala: BIOS checksum error.
Wczesniej mialem 9x100 ale te obecne sa lepsze
Spawdz jeszcze nieopisana zworke kolo mnoznika, u mnie byla odblokowana ale
ktos pisal, ze trzeba zewrzec inne piny i ma sie palic dioda przy dipach
kolo mnoznika (nie pamietam tego dokladnie ale na pewnio bylo wczesniej)

Pozdrawiam

MW.

--
Michał Wiśniewski