Re: Pentium 166 vs AMD K5 PR166 vs Cyrix 686 PR166

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 10:24:56 MET

Radoslaw Sokol napisał(a):

> Hi,

> To były chyba jakieś urojone niezgodności :))) Nie miałem programu, który
> by na K5 nie działał (no, jedynie Lotus III, ale dla durnej gierki nie ma
> co narzekać). Nieliczne, które podobno nie chodziły, miały po prostu w
> sobie błędy i odpowiednimi poprawkami się je usuwało.
>
> --

Byc moze programisci z jakis nieudokumentowanych instrukcji kozystali.
Ale sam doswiadczylem (co nie wystepowalo w 486 AMD) ze na K5 byly problemy.
W paru programikach wystarczylo tylko proca przelozyc na intela i juz bylo ok
- wiec cos w nim bylo nie tak - a poniewaz wtedy to internecik nie chulal tak
jak teraz wiec i poszukiwanie latek do kazdego programu troszke odpadalo.
Na K6 juz bylo ok.