Re: pixel view i stereo

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 08:36:44 MET

Użytkownik "alexwin" <alexwin_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:998ri8$o5l$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> Mam karte tv Pixel View bt878+ w/fm i chcialbym aby dzwiek z niej wydawany
> byl stereo.
> Na plytce jest miejsce na montaz modulu NICAM.
> W zwiazku z tym mam pytania:
> 1. ile taka kostka moze kosztowac
120-150zł
Raczej ciężko ... (poczytaj coś na www.tvm.pl; wczytaj grupy z serwera news.tvm.pl)

> 3. Czy zamontowanie NICAM to tylko kwestia wlozenia kostki do slota, czy
> trzeba cos lutowac?
Tylko wsadzić - ale jest jedno "ale" - za każdym razem, gdy
zmieniasz program, gdzie jeden jest nadawany w wersji stereo a drugi mono,
to musisz też zmieniać ustawienia w oprogramowaniu ...

--
DooMiniK (bachus)