Re: Rozpiska polaczen CD-ROM'ow i dyskow twardych

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 07:56:41 MET

Użytkownik Tomasz Matusiewicz <tomek_at_rhc.dhs.org> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:20010321220456.A1318_at_raven.local...
> Hej
>
> Jestem posiadaczem plyty ABIT KT7-RAID, ktora posiada kontroler HPT370
> UDMA/100 (4 urzadzenia) i kontroler VIA UDMA/66 (4 urzadzenia). Otoz
> musze do tych kontrolerow podlaczyc nastepujace urzadzenia:
>
> 1. Dysk twardy IBM DTLA 45gb, UDMA/100
> 2. Dysk twardy IBM DTLA 45gb, UDMA/100
> 3. Dysk twardy Fujitsu MPF-AH 20gb, UDMA/66
> 4. CD-ROM Teac 40x, UDMA (MultiWord DMA 2)
> 5. CD-RW Teac 8x8x32, ??? (ale chyba UDMA)
> 6. DVD Pionner 4x, PIO 4
>
> jak proponujecie podlaczyc w.w. urzadzenia do kontrolerow VIA i HPT370,
> [...]
tyle juz ludzie psioczyli na HPT w Abicie ze radze ci zróbictaki manewr :
dysk IBM do HTP 370
drugi dysk IMB do VIA UDMA66
(reszty nie podpinaj)
i posprawdzaj jakimis testami (najlepiej kilkoma) gdzie szybciej ci pomyka
!!!
mozesz taksze podpiac ten CD z UDMA raz do jednego raz do drugiego
kontrolera i tez sprawdzic gdzie szybciej chodzi , gdzie lepiej dziela i czy
dziala UDMA
i w tedy sam zadecydujesz gdzie lepiej podlaczyc dyski !!!
a.............. najlepiej by bylo gdzybys swoje doswiadczenia przekazal na
grupe bo pewnie nie jednego to by interesowalo !!
Uwaga : napewno w HPT i pewnie w VIa UDMA66 tez nie ma juz znaczenia ze na
tej tasmie podpinasz np. UDMA66 i UDMA33 czy PIO4 - kazde z uzadzen chodzi
na max a nie tak jak za czasów BX'a ze oba dostosowywuja siedo wolniejszego