Problem z upgrade biosu do Teac CD-W512EB z 2.0B na 2.0D

Autor: Marcin G (margud_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 07:17:01 MET

Cześć

Posiadam w/w nagrywakę i zdecydowałem się na upgarde biosu z 2.0B na 2.0D,
jednak mam problem z instalacją, wyświetla mi się taki oto komunikat:

Unable to find the target drive CD-W512EB

i nic już się nie da z tym zrobić. Poprzedni upgrade biosu z 2.0A na 2.0B
przeszedł bez problemu. Robie wszystko tak jak podano to na stronie
www.cdrinfo.pl (bios ściągnięty z tej strony oraz ze strony www.teac.de w
obu przypadkach to samo).Obecnie mam podpięte 2 dyski jako master na 2
kanałach na ata100 (abitKT7-Raid), każdy osobno jako master, na primery
master mam nagrywarkę, na secondary master mam DVD, czyli praktyczny każde
urządzenie jest na osobnym kablu. Wszystkie urządzenia pracują bez problemu,
nagrywanie w locie, nagrywanie z image, oglądanie filmów DVD również bez
problemu.
Czy ktoś z szanownych grupowiczów mogłby mi doradzić co z tym fantem zrobić.

Pozdrawiam Marcin