Re: ! Synteza Mowy - SB Live! 5.1 ?

Autor: dzieciol (pstry_at_coto.com)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 00:41:50 MET

Dariusz wrote:

> Nie ma jeszcze tego czego szukasz.
> Jest odtwarzanie gadania ale z gotowych plikow avi.
> Synteza mowy jest nadal na poziomie brzuchomowcy (bez obrazy tego
> ostateniego).

Delikatnie mowiac nie jest to prawda! Syntetyzatory mowy
istnieja od lat i wcale nie jest to 'poziom brzuchomowcy'.
Nawet w czasach prehistorycznych istnialna 'Male Atari'
calkiem sprawny syntetyzer. Ha, ha! Mam go do dzisiaj!
Wracajac do dnia dzisiejszego polecam ReadPlease 2000
wersja darmowa! Istnieje wersja PRO, znacznie ciekawsza
ale platna. Wersje Pro tez mozna sciagnac za darmo ale
chyba po pietnastu uruchomieniach zasypia snem wiecznym.
Wersja Pro pracuje z dowolnym slownikiem j. angielskiego
w ktorym aktywna jest funkcja "copy". Ja sprawdzilem
prcuje z popularnym w Polsce Collinsem /bez CD w napedzie/,
multislownikiem 'Dictionary 2000 4.0'

Wracam do tej "prawdy". Posiadam slownik Language Master
firmy Franklin-Marriam-Webster-ma wbudowany bardzo
sprawny syntetyzer, kupilem go 1992 r.
Na rynku jest kilka slownikow elektronicznych polsko-
innojezycznych. Sensowne, upiornie drogie, w zakresie
300-400 dolarow.

W ostatnia niedziele zamiescilem post w tej sprawie
pt 'Collins gada bez CD-romu', jest tam kilka uwag
jak zmusic collinsa di gadania.

A teraz gdzie?

http://www.ReadPlease.com

Dictionary 2000

http://surf.to/stepanyuk

Wersja D 2000 4.0 byla calkowicie darmowa,
sastepne co laska /chyba 20 dolcow/