Re: jaka karta tv?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 00:50:36 MET

Slawek Owoc wrote:

> kazda Fly Video, uzywam od ponad dwoch lat i nie ma zadnych problemow, poza
> tym czesto ulepszaja oprogramowanie ktore dla odmiany od Averowskiego dziala

Co do karty zgodzę się (mam już drugiego Fly'a ;-)
Jednak co do oprogramowania w żadnym razie: najczęśniej zmieniane przeze
mnie DRV, to właśnie DRV of FLYa (z ciekawości testuję nowe wersje) i muszę
stwierdzić, że najlepiej działają (ale testuje tylko na Win95, WinME, WinNT4)
wersję przynajmniej dwa numery wstecz - ostatnie wersje, zwłaszcza te do
Win95 są coraz bardziej kopane:
a) Win9x: zrobili pewnego razu błąd w TVTUNER.DLL i zamiast go naprawić,
poprawiają reszę plików, żeby masowała do tego błędu ;-(
b) WinNT: Skopali raz LR2x.DLL w nowszych wer. - są kłopoty z "innym" softem
np. BorgTV, MoreTV (działa dużo wolniej)
c) WinME: był błąd w INF, który źle wykrywał kartę i zamiast ko naprawić,
poprawiaja pliki, żeby pasowały do tego błędu...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|