nero,audio cd i spis tytulow

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 22:07:30 MET

Jako , ze juz jutro wciagam chyba nagrywarke ,mam takie pytanko.. Wieszkosc
jak widze korzysta z programu nero ( chodzi mi o nagrywanie plyt audio z
mp3) .
Czy jest w tym programie mozliwosc stworzenia na podstawie zgrywanych
piosenek jakas okladke z tytulami lub jakis chociaz prymitywny spis do
wydrukowania.

Zalezy mi bardzo na Cd-texcie .Czy trzeba recznie wpisywac przy kazdej
piosence jej tytul i wykonawce czy wystarczy skopiowac i zrobic wstaw z
nazwy pliku mp3???