Odp: PIxel View bez kamery - czy sa paski?

Autor: Lyrinx (lyrinx_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 19:03:22 MET

> Instalowałem ze trzy Pixel Viewy i czwarty z kamerą - żadnych pasków nie
> mają. Obraz idealny. Raz były problemy z paskami na Via 693 i po
> zamianie na BX znikły. Ale już na KT133 chodzi bez problemu.

Ja mam paski od zawsze i chyba juz tak zostana...gosciu w serwisie,
powiedzial ze cos tam grzebal i ze naprawil...okazalo sie, ze bylo troche
mniej je widac, ale nadal byly. Oczywiscie nie ma problemu jak obraz leci
przez composite np. z video - zero paskow.

Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jak ruszam wtyczka od anteny - to paski
zmieniaja swoja intensywnosc, raz prawie ich nie widac, a za drugim razem
widac je bardzo dobrze.