Re: Dobre sklepy w W-wie.

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 18:20:46 MET

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3AB8DFD6.A39D0D2_at_1234poczta.onet.pl...

> Wydaje mi sie, ze dobry bedzie Intra Trade www.intra-trade.com.pl
> Monitory maja bardzo tanio.
eee, tam drogo, duzo maja w Lorien, www nie ma ale jest telefon, mozesz
wejsc przez strone NEC'a tam gdzie jest lista sprzedawcow jest Lorien i jest
numer tel. a jak chcesz sie przejsc to sa na ul Ptasiej.

Piotr Traczykowski